Redesign vizuálního stylu značky a e-shopu

Pro firmu Mibosport, jež je jedním z největších prodejců profesionálních RC modelů aut a příslušenství v Evropě, jsem realizoval redesign vizuálního stylu značky a e-shopu. Prioritou bylo zkombinovat 2 hlavní barvy, které se váží k historii brandu (růžová, žlutá) tak, aby k sobě pasovaly a byly použitelné na webu, sociálních sítích a tiskovinách.

Jako prvek, který doplní samotné barvy, jsem vytvořil mřížku z erbu používaného na oblečení, trofejích, webu a sociálních sítích. Ta přidává barvám na unikátnosti a pro úzce zaměřenou cílovou skupinu zákazníků představuje synonymum pro závody, modely, zábavu, koníček.

Mřížka je pak v různých tvarových modifikacích používána jako grafický podklad pro slider. Toť o základním kamenu pro zcela nový e-shop. 2 hlavní barvy doplňované o tmavě šedou a bílou vytvořily vysoce kontrastní design, který se nese v duchu značky Mibosport.